تنها فروشگاه اینترنتی رسمی طب و صنعت، وبسایت سانی گل میباشد

blog

محصولی جدید از طب و صنعت

بالش طبی ایمپریال

بالش طبی ایمپریال طب و صنعت با فوم پلی یورتان (Fast response memory foam) تولید شده و دارای یک روکش قابل شستشو از جنس نخ پنبه می‌باشد که از ایجاد تعرق و حساسیت جلوگیری می‌کند. همچنین این بالش دارای 2 سایز بوده و هر سایز دارای 2 ارتفاع مختلف می‌باشد.

 

بالش طبی ایمپریال در اثر وزن سر تغییر شکل نمی‌دهد و سر نسبت به تنه پایین‌تر قرار نمی‌گیرد، به همین دلیل هنگام استراحت با این بالش، قسمت‌های فوقانی ستون فقرات و گردن از حالت صحیح خارج نشده و مهره‌های گردنی در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرد

 

وضعیت نامناسب مهره‌های گردن در طول شب یکی از عوامل مهم و موثر در پیدایش آرتروز و دیسک گردن می‌باشد، زیرا به هم خوردن وضعیت طبیعی مهره‌های گردن موجب می‌شود تا در طول شب عضلات گردن و اطراف شانه و پشت به صورت مداوم تحت فشار، کشش و یا انقباض قرار گیرند و امکان استراحت این عضلات در زمان خوابیدن فراهم نمی‌شود. چنین شرایطی باعث می‌گردد تا شخص به عوارضی مانند کشیدگی، گرفتگی و خشکی عضلات شانه و گردن، سردرد، بدخوابی و بی‌خوابی دچار شود)

 

به هم خوردن وضعیت طبیعی مهره‌ها هنگام خواب با بالش‌های معمولی در افرادی که به آرتروز گردن و بیماری‌های مربوط به دیسک مهره‌های گردنی مبتلا هستند باعث تشدید علائم بیماری می‌گردد که این علائم عبارتند از:

ضعف، بی‌حسی و خواب رفتن دست‌ها و انگشتان

سوزن سوزن شدن دست‌ها

گرفتگی و درد عضلات بازو، ساعد، سرشانه‌ها و گردن

احساس درد و سوزش در ناحیه بین دو کتف و پشت سر

 

همچنین پیشگیری و درمان دیسک و آرتروز گردن، کاهش و یا بر طرف کردن عوارض و علائم ناشی از آرتروز و دیسک گردن هنگام خواب و استراحت، جلوگیری از ایجاد درد و خشکی عضلات گردن و شانه و سردردهای صبحگاهی، عدم ایجاد خستگی در تمام مدت خواب و امکان خوابیدن به پشت و پهلو نیز دیگر موارد استفاده بالش طبی طب و صنعت می‌باشد.

 

لازم به ذکر است که استفاده از این بالش موجب می‌شود تا مجاری تنفسی هنگام خواب باز نگه داشته شود و علاوه بر دریافت بهتر اکسیژن ، از ایجاد خر و پف جلوگیری گردد و یا کاهش یابد. (این اثر فقط در مواردی صدق می‌کند که عامل خر و پف وضعیت نادرست سر و گردن هنگام خواب باشد و تاثیر چندانی روی افرادی که به علت بزرگ شدن مخاط حلق و بینی و یا تنگی مجاری تنفسی دچار خر و پف می‌باشند، ندارد)